Friday 12 April 2013

SELAMAT HARI ULANG TAHUN



Sajak buat sahabat

Angin malam yang sekidit dingin,

Selamat hari lahir aku ucapkan,

Semoga apa yang kau hajatkan,

Akan kau kecapi suatu hari nanti...


Semoga kau menjadi insan yang,

berguna untuk keluarga, negara mahupun bangsa...

Walaupun tulisan aku ini tidak sebera,

Aku harap kau gembira bila membacanya...


Semoga persahabatan kita kekal selamanya,

Tidak kiralah walaupun masing-masing,

Sudah mempunyai keluarga sendiri,

Dan aku doakan kau terus mendapat kerja,

Selepas tamat saja pengajian nanti...


Terima kasih kerna menjadi kawan yang,

Terbaik buat aku dari sekolah lagi.

Sanggup menerima aku seadanya, walaupun

aku seorang yang egois.


Lagi sekali, SELAMAT HARI LAHIR.

Semoga kau bergembira selalu. -Amin-

Aku juga berharap kau tidak mudah berputus asa,

Demi mencari dan mengejar segulung ijazah.


SELAMAT HARI LAHIR YANG KE - 23...















No comments:

Post a Comment